Sista provet avklarat!

så otroligt jävla skönt! nu är det bara fikamys med klassen kvar och sen har jag JULLOV!
på eftermiddagen åker jag tåg till uppsala igen för att spendera kvällen med min kära syster och hennes klass. det blir mitt första julbord!

på torsdag är det julafton! INSAIN! hur fort har inte tiden gått? man kanske borde handla klart julklapparna?
jaja, nu ska jag snacka lite med tjejerna innan fikat.

visst, snön är great. men nu vill jag att sommaren ska återvända. den är ju ändå bäst. fast först vill jag hinner med att åka pulka och skridskor. isen ska jag och syrran inta i morgon på vaksala torg i uppsala. musik och discobelysning. kan ju inte bli så mycket bättre. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback