nu är det fredag,

vilken lycka! dock förstår jag inte hur jag kan vara så pigg nu. om typ 9 1/2 timme ska jag hålla tal på engelska i tio min.. inte så värst taggad.
jag ville bara säga att det finns några av mina vänner jag ALDRIG bråkat med. that's insain... men det visar nog bara vilka man verkligen kan lita på, no matter what. tack och lov för er iaf. jag kan ju meddela att en av dom heter maria mikaelian. min mentor kan man väl säga? haha, as a team!

gud vad jag ser fram emot denna helg. imorgon blire rätt lugnt. bjuden på middag hos therese som idag fyller 18år! GRATTIS! :) den sista i kullen tror jag, haha. fast på lördag smäller det iaf, haha great.
anyway, nu ska jag väl skriva mer med min mentor in life och sen försöka somna.

BYE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback