juldagen + annandagen

juldagen var great! var i stinas lokal med massa brudar och därefter blev det lobby. kvällen slutade med att det tog en timme för mig, natha, marcus och syrran att komma hem till vallhov! haha det blev pulkaåkning, snöänglar och "rida rygg" på vägen hem. haha.
men kvällen var great och huvudsaken det!

annandagen var dock aningen roligare tycker jag. trots hur trött och sliten vi var så bestämde sig jag, stina och nath oss för att gå ut igen. vi började på steel där vi blev bff med en 31årig man som bjöd på biljard och drinkar. (y). sen joinade madd och iddi oss också. vi drog till lobby vid halv tolv tiden där vi hade det riktigt bra! mycket sång, dans, förmycketdricka(stina) och fight med en 40 åring (CRAZY LADY).  HHAA klockrent iaf. jag fick släpa hem stini böckling som sa "J O S E F I N E L A R S S O N, JAG ÄR DYNGRÄÄÄK!" fööör många gånger. haha.

och efter dessa dagar är jag nu sjuk.. fan också! jag lyckas alltid, ALLTID, bli sjuk på lov. nu måste jag kurera mig. jag ska knapra alvedon nu och snyta mig tills allt snor är slut. för inte fan tänker jag vara sjuk och känna mig såhär på nyår!

nää, nu blire till att kurera mig. jag är till och med helt slut nu efter en tripp till stan (I BIL) med sara och stina. moget.
HEEJDÅ!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback