ge mig dagar längre fram...

höhö cp mening..
anyway.. idag har jag fått två roliga nyheter! den artonde åker jag och nathalie till sthlm för övernattning på hotel och festligheter! det behövdes verkligen, baby!
sen den 21:a ska jag ner till uppsala för julbord med syster, hennes klass och någon spansk tjej jag ska få träffa! kan ju inte bli annat än trevligt det heller.

så kan veckorna snälla gå lite fortare? fast inte för fort bara.. man lär ju hinna med att göra klart ALLT som ska göras KLART innan jul då fyra kurser slutar! God, please help me!

btw, idag har jag gjort INGENTING! (också en cp mening??) bara sovit, sovit och sovit. mår inte alltför bra. dock han jag träffa sara en sväng också. and it's clearly crazy how things have change.


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback