jag har intressanta vänner...

natha: jag blev så sugen på en räckmacka utan räckor!!
jag: vad fan är det för macka?
natha: jaaaa, men en sån macka fast utan räckor. eller köttbullar med lingonsylt.
jag: men herregud, haha.
natha: eller du vet såna där cocopops? MMMMMM

jag: åååh den här boken vill jag läsa? (håller i boken om obamas liv)
stina: vem är Barack Obama?
jag: men är du seriös?
stina: ja?
jag: men den nya presidenten, cp.
stina: våran?
jag: MEN USA:s?!


men what can I say? you can't do anything else but to love them.
btw, inte skrivit på länge, jag vet. dock har jag bara pluggat och umgåtts med kära vänner. faktiskt träffat ivarsson och hannie också. sitter faktiskt och skriver med ingen mindre än miss ivarsson! försöker få henne att inte vara nervös inför skolan. alla kommer älska henne och speciellt hennes skratt. då kom vi ihåg när rebecka skrattade för första gången när vi gick i ettan. Rasmus vänder sig om och utbrister "vem fan var det där?" hahah. och vi saknar hammar mest av allt. tänk när hannah ramlade? tänk när vi drog ut stolen från folk i cafeterian? tänk när vi dansade i korridorerna? jaa, tänk när vi tog över hammar med storm!!!

hahah , näää nu ska jag ner och möta stina!
pussssssssss

Kommentarer
Postat av: Hannie

ramla och ramla. jag var snabb som fan upp igen! ;) haha!! :D

2009-08-13 @ 21:29:00
URL: http://hanniepannie.blogg.se/
Postat av: rebs

haha det var bäst!

2009-08-15 @ 11:24:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback