det går knappt att förstå

nu går jag och mina älskade tjejer det tredje och sista året på gymnasiet! det känns som igår när jag för första gången såg de sju tjejerna på hammar när vi började ettan. nu sitter jag här och har strax gått den första veckan som en elev i
SP3B! för mig känns det helt sjukt. dock är jag redan otroligt skoltrött och orkar verkligen inte koncentrera mig på lektionerna.
inte skrivit på ett tag nu, men tiden innan skolan började spenderades med mina damer och mycket festande. tänk att mitt sista riktiga sommarlov nu är officiellt slut. detta år kommer verkligen bli något extra tror jag! hoppas verkligen på det . jag menar bal, studentkryssning och STUDENT! det kan inte bli annat än underbart!

om en vecka åker SP3B till berlin, vilket känns både up and down faktiskt. det kommer bli tidiga mornar i en vecka i streck. fast ändå, vem fan tackar nej till en sådan chans?
nej, strax blir det "True Blood" på tv och sen bingen! börjar nio i morgon, YES!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback