det är så vi jobbar!

jaa som sagt så blev det ju utgång i fredags. det var riktigt great faktiskt. mycket folk, bra musik + snygge peter siepen. lyckad kväll alltså!
gårdagen spenderades först med natha och stina. vi hade liten kräftskiva här hemma. sen blev det impuls för mig och stina då vi bestämde oss för att åka till majs och förfesta med henne och lite annat folk. där var det riktigt trevligt. jag och stina lyckades knäppa några riktigt läckra kort. höhö det blev alltså lobby sen och efterfest på det innan jag och stina vandrade hem till henne. igår fick jag äntligen spela ut min roll som fjortisvideobloggare! jag är så jävla bra på att härma dom där platinablonda tjejerna. gå in på facebook och kika!

nää nu ska jag bara ta det lugnt. får se om jag kanske hinner träffa stina senare också!
LOVE!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback