yesterday

var riktigt trevlig! blev lobby med några brudar : Mickan, Stinis, Jenkan, Pernillaa och mickans klasskompis. (sorry men glömt namn :S)

dock var jag 100% säker på att jag drabbats av tinitus när jag kom ut därifrån. lååång kö för att gå in och för att hämta grejerna sen.. dock märktes det att stina trängt sig fram förr så det gick ju ändå bra tillslut ;)
självklart tappade jag bort mickan like always.
det blev iaf mycket dans, goda drycker i gott sällskap!

bilder kommer senare när pernilla lagt upp dom.
idag ska min familj strax bege oss till mormor för att äta. mår väl inte allt för bra idag men det är såna smällar man får ta. jaja, nu lär jag dona lite!

hörs senare!
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback