vintern rasat ut bland våra fjällar!

tänk att det är sista april idag!! har tiden gått lite fort eller? helt sjukt egentligen. Och att vakna upp till detta underbara väder var inte heller helt fel. vad händer idag? goodbye Sandviken, säger jag bara! ska bli så skönt att , for once, inte sitta i Sandviken och se hur sista april blir ett fiasko! nää detta år kommer bli great!
nu ska jag packa ner det sista och sen åka till körskolan för en dubbellektion innan jag och mami åker och plockar upp Jenkan och kör in till Gävle! tåget går 14.30! vi ses i Uppsala, people!

och till resten av mina kära nötar som blir kvar här hemma, ha det super utan mig!
nu ska jag dansa runt till denna låt, humöret kan inte bli bättre just nu!



ha det fint vid majkasarna! ;)
ADIOS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback