my lips like sugar

godkväll!
Dom två sista dagarna i skolan, before weekend, gick hur fort som helst och tur var väl det! ikväll vart det bara dinner ute med natha innan hon åkte till Spencer.... höhö. själv sitter jag nu här och funderar på att ta och plugga lite.. inte direkt det bästa sättet att spendera en fredags kväll på, men why not? har iaf precis kikat på dom första avsnitten av The Hills season five and I'm stuck så klart.

I morgon ska det bli upp till 17 GRADER ute , så vi ses i solen people!
BYE!

Kommentarer
Postat av: Linis

Hur får du ditt hår så lockigt, så som du har på din profilbild? :)



Vill väldigt gärna veta. Har försökt få till det så, men det blir bara skit hela tiden! XP

2009-04-24 @ 23:36:18
Postat av: rebsan :)

tjaaa! Hur ar det? :)

Harligt med sol! Jag har antligen blivit solbrand harborta, varsta skont! haha.. eller aa du fattar ;) typ 28 grader och sant! Tomorrow aker vi till STATE med varan KOR! Fattas bara du vetu ;)<3

2009-04-25 @ 01:07:17
Postat av: Mikaela

Tja josse hoppas du mår bra själv bor ja i gävle nu flytta i helgen så du får komma snart och hälsa på mig :D ring mig någon dag puss på dig

2009-04-27 @ 14:29:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback