men kan solen tala sanning eller?

jag hatar att solen skiner när det ändå är freezing ute. idag är det tisdag, sp2b:s bästa dag i veckan, dock hade jag körlektion 09.35 i morse, cyklade hem igen och la mig i sängen helt död. cyklade ner till stan igen vid 13.15 och mötte linnsan, köpte modevisningsbiljetter och tog oss sedan till skolan. en lektion sen cykla hem igen. sen jag kom hem har jag legat nere i sängen och läst min svenska roman "Jane Eyre" faktiskt riktigt bra. dock blir man så otroligt trött när man läser så nu sitter jag här, halvt död, och ska försöka få något mer vettigt gjort.

jag vill bara att den här veckan ska ta slut. men onsdag i morgon så förmodligen kommer dom sista dagarna rusa förbi. majsan måste bli frisk snart! vi är ju A TEAM, remember?! get well darling! :)
igår kväll pratade jag i telefon med miss wikgren från 20.15 till 22.00 och vad pratade vi om? Drinkar?! haha så jävla störda. men nu ser jag otroligt mycket fram emot sista april, då man ska ner till uppsala till massa roligheter!

vad händer ikväll? får se om det blir en promiss med eidem, sen äre ju älskade desperate housewives och sen blire förmodligen cama, är så jävla trött!
HEJDÅ!

sweet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback