hur går det egentligen till när mitt hår blit lockigt?



yesyes :) haha svar till Lisen som kommenterade min blogg nyligen! Jag och min vän Majsan rekomenderar OBHnordicas design (y)

anyway. helgen var underbar. Spenderades med eidem och miss wikgren! ursäkta men hur underbart väder var det inte i lördags? låg och solade i bikini med nath all day och sen på kvällen blev det kubb med trevliga människor. söndagen var seg... och nu är vi inne på en helt ny vecka. denna vecka går vi dock bara tre dagar vilken är underbart! sitter och pluggar nu, strax väntar la cama, snart är det sista april kära vänner!! vad fort tiden går!! då blire up-tåget ner till uppsala för mig och min älskade lilla nöt, jenkan! blir kanoners det!

BYE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback