bloggtorka

jaa bloggen har verkligen legat på den torra sidan ett bra tag nu! men ska försöka komma igång igen. större delen av mitt påsklov var great! umgåtts mest med eidem och jenkan! men det blev en del drickande med trevliga människor också. dessutom har ju vi haft svea här hemma i snart två veckor! hon åker hem i morgon, hur ska jag klara mig?
mitt nya rum är typ klart nu också så sovit där två hela nätter nu, utan att skrämt upp mig själv!

helgen var great, fredagen spenderades hemma hos majsan med "Big Brother" all night. lördagen spenderades på klaras hela kvällen med jenkan, blev käk och drinkar. sen kom niklas och sanna och gjorde oss sällskap! trevligt!
gårdagen spenderades hemma men också en kortis uppe hos miss wikgren. skolan idag var dryg med gick rätt fort. har suttit i solen med svea sen jag kom hem men nu blire lite småplugg!

hänt rätt mycket sen sist jag skrev men slänger upp några random bilder









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback