bilder säger mer än tusen ord

lite kort om helgen.
fredag: bastu med brudar här hemma. riktigt trevlig med äckligmat, god dricka och mycket skitsnack.
lördag: helt sjuk dag. halv fem ringde klockan hemma hos maria. vi snoozade till fem, sen vare raskabullar som väntade. mötte älskadekarin och hennes pöjk ´Johan på resecentrum och tog sex bussen till gävle. en hel dag med stående i störd kö. störda människor, roliga uppträdanden, mycket dans, skrikande till "THUNDER" och mycket läkerol.. aah efter dagen var jag och maria helt jävla slut. maria pratade i sömnen på bussen påväg hem, jag var fortfarande nervös. benen skakade. åkte hem till maria, sov, träffade sara på donken, satt i vårsolen. jag åkte hem och somnade på en gång typ. fyfan vilken dag.

jag och karin gjorde världens insats, men vi fick aldrig träffa dom riktiga... haha
vi var skitbra, det sa dom till och med, men våran nervositet. åtminstone min. shiit. det var som i en bubbla där inne. jag minns inte ens vad dom frågade mig eller vad jag svarade. haha. jag vet att jag tappade bitar av texten och det sög totalt. men den 25 försöker vi kanske igen, om inte nästa år då... fårse
Tack Maria för att du stod ut med mig.

Idag: Träffat eidem och maria, suttit i vårsolen och ätit glass. snart blire promenad till prix och sen blire bara deg i min ensamhet. fortfarande så jävla trött.
här kommer några bilder från alla dagar :)






lördag



såhär trötta vad vi efter dagen. helt seriöst jag har aldrig varit så trött eller haft så ont i huvud, fötter, ben och rygg before in my life. haha



today



idag är jag nästan lika trött och seg. så det får bli en promenad med eidm till prix och sen bara dega hemma.
vill skänka ett stort TACK till alla mina goa vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback