we aint gonna live forever

tisdaaaaaag! ett steg närmare helg ;)
idag hade jag EN lektion, klockan tre typ.
men jag gick ändå upp rätt i tid och tog en promenad ner till maria.
SÅ JÄVLA skönt väder idag ju! :)
vi pluggade geografi och sen gick vi till idrotten med D. där var det orientering på schemat.
jag och hannah va bäst... inte så konstigt det elle .. haha
sen gick jag till badhuset, simmade och åkte hem.

nu skickar jag in lite vimmelbilder till skolkatalogen! haha så bli inte så förvånade om ni dyker upp där ;)
strax ska jag ut på en kvällspromenad med en mycket kär vän, och jag hoppas en viss A följer med också! hehe ;)
ha en trevlig kväll, people så hörs vi!
ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback