välkommen du kalla höst

vaknade upp med världens träningsverk idag.
körde nemligen cirkelträning på idrotten igår, med typ skiiiiitsnygg idrottsvikarie, right ladies? ;)
sen simmade jag med mamma, mötte maria och linn.
vi åt världens godaste vikingsallad, och sen promenerade dom med mig hem.
planerade livet efter skolan! roadtrip! fatta girls! så jävla klockat! :)

nu har jag precis kommit hem från denna skoldag.
och hörrni, nu har Sp2b gjort sin TV-DEBUT! haha så ikväll kan ni se oss på gävledala.
det ni! hah
nu blir det lite snabbplugg, sen cykla ner på stan med mickan.
blir bio tonight i gävle.
jag taggar helg nu!

och visst fan äre kallt ute?!!?
REBECKA - jaa jag förstår din poäng, och du är klockren gumman! (y)
CIAO!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback