vad är klimat?

jaha.. då sitter man här i en datasal på komvux övervåning och önskar att tiden kunde rulla på lite fortare.
mitt och hannahs ind.val var nämligen inställt idag. fick nån uppgift. "skriv om hur det går till under en graviditet" okej..
men jag tycker vi har rätt roligt här ändå. här i datasalen på komvuxövervåning med massa ettor. 
vi pratar om problem, irritationer och massa annat. sånt behövs!

har skrivit lite om växthuseffekten men vill inte göra mer förän två flickor kommer och gör våran grupp complete. maria och sara har ju ind.val såklart så jag och söderblom lär sitta här och vänta på att dom ska komma.
det är ju tur att vi köpt mackor.. sen har jag en övermogen banan med mig också. götte!
nathaaapaattaa har varit och hälsat på. götte med. men hon drog iväg med sp3a grabbar och lämnade mig och min gruppmedlem ensamma kvar för att skriva om klimat.

aja. what can I say right now? I'm so fucking tired and I just want to dig a whole in the ground and lay down.
haha nejdå! nu ska vi väl kunna fördriva tiden med ännu mer skitsnack? en rök kanske också.
ha en trevlig eftermiddag så hörs vi ikväll, i think!
CYAAA !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback