"uppdatera då!!"

jag vet att jag varit dålig med det. men mina dagar räcker inte till helt enkelt. känns som att dom rusar förbi i en jädrans fart och dom senaste dagarna har jag haft så mycket annat att göra.
gårdagen och idag har nästan sett likadana ut, varit i skolan, träffat mami, simmat, åkt hem, käkat mat, pluggat och legat vid tv:n.

skönt att onsdagen är över iaf. då är det bara torsdag och fredag kvar.
lite roligt idag på samhällskunskapen, först en sjukt virrig tjej som snackade ekonomi och sen vände alla sig runt omkring vid vårat bord "vart är maria?" haha, jag tyckte jag hade hört att hon skulle gå och prata med nån men hon hade tydligen gått hem.
stackarn är sjukt förkyld. jag hoppas du är tillbaka imorgon ;) men det lät så på henne nyss i telen iaf. tur det.

jag vill ha helg, helg, helg! känns som att man är sugen på en riktigt spårarfredag med några brudar. fårse hur det blir med den saken, eller om vi bara tar det lugnt och käkar nått gott ute. får se helt enkelt, men skönt ska det bli med lite ledighet. det är lite komiskt, när vi gick på hammar, ville man till skolan. nu vill man bara hem. känns som att det kommer bli ett kämpigt år iår. dock så klarade vi oss igenom slutet av ettan (som verkligen var pain in the ass) så vi klarar allting :) och sen är det ju bara att längta till sista året liksom.

och rebsan"saknar höga kjolar och tights här borta!" va fan har dom för mode i USA om inte ens det finns?
det är väl där allting chict är först? haah

ciaaaaao

Kommentarer
Postat av: reb

haha sen nar blev utsvangda jeans, tokstora joggingskor (alltsa sanna som var morderna pa 90 talet) och polotrojor snyggt? SEND ME SOME STUFF OVERSEAS >) hahahah

2008-09-12 @ 18:27:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback