torsdag kväll! vad betyder det amigos?!

Att det ÄR FREDAG i morgon när jag slår upp ögonen.

dock kommer jag behöva slå upp dom allt för tidigt. klockan sju måste jag gå upp. PALLA jobbig skoldag en fredag liksom. men men that's life.
kom precis in från en kvällspromiss med nathapatta. vi hamnade i therese systes lägenhet och snackade lite med therese där. tiden gick mycket fort så vi fick lite panik när vi skulle hem. då var det ju tur att en otroligt snygg grå bil tvärbromsade på vägen och en filurisk liten pappa kikade ut ;)
så ja, vi tog snålskjuts hem.

i morgon ska natha va med i skolan. niceeee.. dock får vi se hur länge hon kan låta bli att skratta.
nu skriver jag med nöten även kallad Caroline Larsson - världens största skit! hah!
aja, nu väntar en nybäddad och skön säng.
så ha en trevlig kväll/natt! och tänk på att världens bästa tre dagar närmar sig med stora steg. HELG!
hörsdå!
ciao!


Kommentarer
Postat av: maria

nnaw fina du =)

2008-09-25 @ 23:29:46
Postat av: Hannah

jättefin bild! =)

2008-09-26 @ 12:54:35
URL: http://hanniepannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback