måndagar är värst

jag ville så gärna bara INTE gå upp i morse. fuck måndagar och kalla höstmånar.
det är ju roligt att det blev strålande fint väder senare på dagen iaf ;)
och att man fick en trevlig eftermiddag med min kära vän, majsan!
skrattade sjukt mycket idag, kanske för att vi båda var trötta en måndag liksom?
haha , ja anledningen kan man ju strunta i också om man vill. vi hade iaf riktigt roligt tycker jag!
nej, säger helt enkelt bara. "här är förbandet till hardcore superstar!" haaaaaaahaaaaaaaaaa. suck on that.

vi käkade viking och pluggade lite geo, men innan dess så gick vi till HAMMAR! och vem stöter man på?!
"HIIIIIIIIII SNOWFLAKE!!! COME HERE GIRLFRIENDS!" hahahah any guess? niklas såklart!
så han satt vi med och snackade ett tag också! så jävla klockren.
sen efter viking så satt vi på gräsplätten utanför hammar i solen och snackade hammarminnen.
de va tider de...

sen har jag simmat (stötte på linnsan i vattnet! haha ;)
och nu är jag äntligen hemma. så jävla trött.
blir nog en film och i morgon får jag ÄNTLIGEN sova!! börjar två! hah deeeeni
ciao!



även att romeo biter maria på varje kort. haha



vi älskar hammaaaaar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback