JUST DANCE!

tjennnaa
igår spenderades kvällen med natha och vi drog oss vid 21.30 ner mot stan där vi gick upp till therese. dit kom även niklas och lennea sen! HAHA sjuka människor!
blev en rätt skön och lugn kväll. men trevlig och det är väl huvudsaken?

när jag kom hem vid ett typ, så somnade jag på dirr till det svaga ljuder av "iris" och det var väl götte. dock vart det en konstig natt och i morse ringde natha mig vid elva, först tröck jag av men andra gången var jag tvungen.
"hej kom och käka frulle med mig"
så dit åkte jag, helt nyvaken och omtumlad.
hon hade också haft en weird natt. haha vi är ju störda vi.
kikade på SEX AND THE CITY the movie också. tröttnar aldrig!
"I already know what my addiction is
I be looking for labels, I ain't looking for love
I shop for purses while love walks out the door
Don't cry, buy a bag and get over it"
klockat

ikväll då?
jaa det vankas ju festplaner tror jag! och jag är sååååååååååå sugen på lite shottar osv så jag hoppas det dyker upp nått riktigt bra.
men aa. nothing more to say. ha en trevlig lördag, people!
ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback