Helg översikt

min crazy fredag
fredagen var inte lite stressig elle. först skola typ huuuuuuur länge som helst och sen fort som fan in till gävle med hannah, shoppade, hem, packade, till maria där det fixades och sen drog hon, jag , hannah, darrrriiiiii och isabell iväg till monroes för käk och sen på förfest. det dracks, sjöngs (kan man säga sjöngs?) massa gamla goda disneylåtar och mrbig. så jävla klockrent va det. sen fick jag, daria och hannah nån impuls och drog till ns (sällan man hamnar där åtminstone en gång under en kväll)
där va man ett litet tag och sen drog vi tillbaka, då med några fler damer. bla min goding nath såklart. och lundan som jag faktiskt "stötte på i dimman" ;) haha
dock spårade slutet av kvällen. har inte så mycket att säga om det förutom att allt blev kaos.
somnade hos maria iaf och blev donk för frukost, så klart.
men tack brudar, det var sjuukt roligt. det behövs en repeat på den kvällen snartt känner jag.

lördag
min underbara farmor fyllde hela 75 år så jag och syster ställde självklart upp på att servera , diska och alltid se till att glasen var fyllda.
därefter låg hon och jag och skrattade oss till tårar när vi hörde världens skönaste gamling, Nell, berätta om sitt tonårsliv. asså herregud. hon var vad hon själv kallade "en vilding på sin tid"
men denni läsare, hon har tävlat för sverige i OS!! jajamensan, jag spenderade alltså min lördag kväll men 60-70+ are varav en mega kändis! hah

idag? seg dag så in i helvete, men har iaf varit ute på en powerwalk med självaste berger och planerat hennes kommande 18års dag. kan bli stort det.
ha en trevlig kväll, people!
ciaaaaao!

bilder kommer strax!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback