för att nath är guldvärd!

hahah what can i say? min helg i uppsala var sjuukt underbar. jag och natha lyckas alltid att skämma ut oss på alla möjliga sätt. vi har ramlat, dunkat in i farthinder och skämt ut oss på kinarestaurang. haha, jag satt och skrattade för mig själv på tåget hem igår kväll. en lyckad helg alltså.
david sjunger "far,jag kan inte få upp min kokosnöt!"
jag och natha "dirridiirrii"
david sjunger "inte ens med hammare och spik"
jag och natha "bom bom bom"
hah.

menmen, tänkte kasta in ett urval av bilder här.
idag har jag bara varit i skolan, haft tre lektioner, cyklat hem, och varit och simmat. nu väntas goooood mat från mami.
ciao!









vi kör "serious" blick

avslutar med denna bild på nörden! haha

Kommentarer
Postat av: maria

uppdatera då :D

2008-09-09 @ 22:24:43
Postat av: rebsan

ser ut som ni haft bra :) saknar dock höga kjolar och leggins härborta.................. send me some ;) haha

2008-09-10 @ 06:48:27
URL: http://iiro.blogg.se/
Postat av: Nathalie

En sjukt kul helg lär jag säga! Det gör vi om snart ;D

2008-09-20 @ 17:39:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback