don't look back in anger

det är ju roligt att inte rebecka svarar!
fast ejuförsej, hon bakar ju cake åt ben.
det är ju roligt att hon har det toppen iaf!
även fast jag hellre vill ha henne här hemma i sverige. jag skulle behöva hennes "ööh va?!" och hennes uppigande skratt nu när det vankas mörka hösttider.

min helg var toppen. jag ska plugga nu och sen ringa a friend in need. ni vet första "daten" kaan ju vaa gaaanska pirr i pirr då.
ha en trevlig söndag.
pusssssssssssss ciaaaaao!

här mådde du inte liiiiite bra va rebsan?! haha klockad night.!

Kommentarer
Postat av: hannah

du missade mötet idag min vän ;D jag saknar också rebsan, det är fruktansvärt... ;O buhu, nu börjar jag seriöst grina. dags för glass! :D

2008-09-21 @ 20:57:39
URL: http://hanniepannie.blogg.se/
Postat av: rebsan

haha tror jag aldirg mått så bra i hela mitt liv ;)

2008-09-22 @ 00:12:33
URL: http://!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback