disturbia

igår svek jag er. I know. men ibland behöver man tid från detta skrivande. dessutom hann jag inte. kom hem efter skolan, åkte till badhuset, simmade i 45 minuter med mami och sen övningskörde vi bakom bessemer. HAHA! tänkte faktiskt köra in i nånting så vi kunde bli förflyttade till vårat H ;) HAH! det har tillochmed fått en förkortning nu också.

btw så har jag precis kommit hem från ännu en avklarad skoldag. och som Linnsan skrev i hennes blogg så är hon och jag sekriterare för sp2b:s kommande berlin resa. eller ah, när det sker så kommer vi heta sp3b. tänk er! då står inte på så går vi sista året! åh herregud, det känns som det var igår jag började på gymnasiet med klumpen i magen.
fast det är sjukt vad mycket som hänt sen dess.

nu sitter jag här och funderar på om jag ska gå på kören idag. don't get me wrong jag äääälsssskaaaaaaaaar att brista ut i sång ;) (haha) men får se om jag verkligen orkar. får se om mickan hinner också, annars vägrar jag om jag inte får henne med mig. dessutom vill jag hinna simma idag också :)
sen får man se om stjärnan hör av sig eller inte! ;)
och jag hoppas ni inte missar detta helt nya idol som börjat ;) haha

nej, nu ska jag plugga some english. even though det förmodligen är ett av mina starkaste ämnen. men man lär ju ligga på topp. så äre bara!
besitoooos!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback