det är ju roligt

det är ju roligt att sitta och klippa gubbar och former en torsdagseftermiddag.
det är ju roligt att gå och sjunga nå skit vivaldi istället för att åka hem.
det är ju roligt att man måste gå hem i kylan och frysa så in i helvete
det är ju roligt att man måste kasta i sig maten och sätta sig här när man väl kommit hem.
det är ju roligt att man måste plugga. plugga naturkunskap.
gick inte jag SAM?
det är ju roligt att maddoo är besviken på mig för att jag aldrig guidar henne..
det är ju roligt att jag står till skuld för hennes blåa armar.
OCH det är ju roligt att natha sitter i kohagen och käkar goda chokladbollar medan jag får plugga.

hah nejdå., nu ska vi inte verka negativa.
nu ska jag skriva klart naturkunskap.
sen ska jag ställa mig på orbitrec framför idol.
men justja! först av allt ska jag- kommentera maddos nya blogg, madelei.blogg.se, att hon är bäst.
trevlig kväll!
ciao!



Kommentarer
Postat av: maddispladdis

Men guuuuuud vad snel du är josefin!! jätte gulig är du. åå va skåjit att jag har så gosiga vener! Lyckligt lottad tjej jag är

2008-09-18 @ 18:57:06
URL: http://madelei.blogg.se/
Postat av: Anonym

äääh gumman, ryck upp dä nöö

2008-09-18 @ 19:49:12
URL: http://mariamariia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback