the bibel didn't mention us!

godkväll!
åkte hem tjugo över tolv idag och då jag kommit hem blev det pizza med natha :)
sen dess har jag bara pluggat och ska strax fortsätta med det. sista provet inför världens mest älskade lov!! :)
denna vecka går vi endast tre dagar, plus att dom är hur slappa som helst, så denna vecka kommer gå huuuur fort som helst.
på torsdag ska jag nog dessutom åka ner till uppsala till the one! :)
aja, nu blire käk med mami och papi och sen fortsätter kvällen med att läsa om : joner, elektroner, atomer, ph-värde osv.. aa så ni kan ju fundera över hur rolig min söndags kväll kommer bli på en skala.. en ph-skala kanske? hahaha okej, nää nu spåra det.
hejdå!


Kommentarer
Postat av: du vet vem

ge mig lov pls??

2008-10-19 @ 20:34:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback