LOV LOV LOV LOV, TACK OCH, LOOOOOOOOOV!

godkväll!
så nu är höstlovet ÄNTLIGEN här! och igår fick vi vara på bästa hammar! man blir så mycket gladare och piggare där. åååh sakna.
idag hade vi två lektioner och efter skolan satt jag i solen med sofie och pratade! underbart!
och sara ett tag också så klart :)

i skolan var det sickt idag. Linn löpte amok på Liselott och Daria kollade på mig "hur kunde DU få MVG?!" hmmm jaa? kanske kan nån som jag äta bra? ojdå.. det hela handlar alltså om ett matprogram man skulle skriva. aja.. back to reality.
nää ibland har vi inte bra dagar. dampar nog snart. åh nej.

och då är det ju skönt att det finns människor som sofie, maria och hannah t.ex.
och sara :) men fan vad jag saknar rebecka såna här dagar.
och ida här hemma såklart! henne ska jag strax träffa och cykla iväg för att köpa en kaffe och snacka skit i några timmar.
love it. ibland är hösten underbar.

aja nu ska jag dra!!! men än en gång! FAN VAD SKÖNT MED LOOOOOV!!!!! slippa skolan ett tag och bara sköta om sig själv. plugg ändå förståss men fan vad jag ska njuta ändå av ledigheten från skolan!
och jag villl försvinna in i dimman snart, ladies! :)
ciao!



 
du är kanon du också! <3


Kommentarer
Postat av: Hannah

FAN VA TOPPEN DU ÄR SÖTNÖT! =) jag saknar också rebsan! men snart är det maj, YEEEEEEY ;) <3<3

2008-10-22 @ 19:22:39
URL: http://hanniepannie.blogg.se/
Postat av: m

<3

2008-10-22 @ 22:00:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback