lördagen var kanon!

det blev riktigt lyckat måste jag säga, med tanke på att jag och natha var hemma hos henne cirka 04.40.
mycket ups and downs though. men flera ups än downs såklart!
har inte haft tid att lägga in bilderna på datorn än men jag ska se till att göra det senare. tills dess kan ni få en otroligt snygg bild på mig och majsan från förre helgen! HAHA
och jag var tvungen att stryka över marias otroligt snygga ansikte, kan ni fatta det eller? :O


men aa. nu är det måndag igen , vilket betyder nya tag och nya prov denna vecka. så det är bara att bita ihop och ge järnet nu sista tiden innan lovet!! Som förövrigt är sjuuuuuuuukt efterlängtat! LOVE!
ciao!


Kommentarer
Postat av: maria

såja!

2008-10-13 @ 15:08:46
Postat av: Anonym

haha va soot du ar!

2008-10-13 @ 18:36:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback