lööördag och en dansande syster! oh no!

hola!
gårdagen var sjukt rolig tkr jag. riktigt lugn och skön fredag med Maria, Daria, Hannah, Olle, Oscar och hannahs hjärta! :)
vi hade massa planer inför kommande helger.. och jag säger bara "Bio nästa" kommer bli klockat brudar!
somnade nästan på dirr när jag kom hem igår och i morse vart det tidig uppgång då jag tog mig in till gävle och hoppade på upptåget ner till uppsala. syster och marcus mötte upp mig på stationen i uppsala och nu är jag här i lägenheten! :)
har även träffat natha idag på stan! :) världens bästa blondie! först skrämde jag skiten ur henne och sen slog jag huvudet i en hjärn grej hahahah trodde jag skulle svimma. aaah ni skulle sätt.

jaa.. har även pluggat lite naturkunskap. sista provet innan lovet.. taggat.. not. menmen, that's life och jag antar att jag måste träna lite mer ikväll.. eller njaa får se. annars pluggar jag klart i morgon. just nu sitter marcus och jag med en varsin dator och syster långben är rastlös. hon springer runt och dansar och är astaggad.. vi ska tydligen spela guitar hero snart med hennes klasskompis, nathalie som förövrigt är spansk! coolt! :)

fick btw, ett sms från madde "jag har så tråkigt så jag skulle kunna skjuta mig själv just nu" OH NO!! jag hoppas madolejna finns kvar i viken när jag återvänder i morgon!
ha en trevlig lördagskväll så hörs vi!
CIIAO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback