jobbiga torsdag är över...

FINALY amigos! torsdagen är över och vad betyder det? hahahaha jag är så jävla dryg, jag vet!
men hallå det är liksom FREDAG imorgon!
jag och tjejerna är taggade till tusen. vi behöver verkligen komma bort från vardagen och glömma allt plugg. leva livet helt enkelt.

och i morgon är det en skön dag. först gävle med danne som förövrigt helt klart är BÄST! haha och sen blire lugnt i skolan och avslutande med engelska test.
aja, nu har jag precis kommit hem efter att ha sett en förlossningsfilm på ind.val. inte direkt fräscht menmen som dom upprepade "det mest naturligaste som finns". mm

aja(fan vad aja alltid dyker upp i huvve) nu ska jag käka mammas nya uppfinning till maträtt och sen ska jag sätta igång med pluggandet. english står på schemat idag men skulle också behöva få in lite historia. får se hur det går.
men aa ha en trevlig torsdag så hörs vi och kom ihåg att när ni slår upp ögonen i morgon så är det FREDAG!
ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback