it's october going on november

josefine säger:

nu är hjärnan inställd på att plugga så nu kommer vi göra det JÄMT!! till och med på lovet! jag lovar!! dom hjärntvättar oss på SAM

maria. säger:

ja JAG FÅR DAMP JAG!!! KAN DOM TADE LITE LUGNARE?JÄVLA FITT ASKIT

hahahahahahhaaha, aaaa ni ser hur vi har det ibland.. fan kommer vi överleva? WHO AM I KIDDING?!?!?!? klart som FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN vi gör!!! hahahah ELLER?! hahahahha skitsamma. det visar sig.

och jag saknar dig också rebecka! faaan snart är du hemma!! eller njaaa inte direkt. stört att du inte finns tillgänglig längre. ditt skratt börjar sakta men säkert blekna bort! HAHAHAHHHAHAHHHAHHHA är jag nöööörd eller?! du är ju fan inte död eller. du har det toppen och bättre än oss här hemma och det är TOPPEN för dig! I'M HAPPY FOR YOU!


nu har jag varit med ida. söööötnosen själv. det finns få som dig baby! tack för en trevlig promenad!
försökte ta bilder men min kamera har damp såå aah det här ska föreställa ida.


Kommentarer
Postat av: Anonym

http://www.youtube.com/watch?v=OAkfHShATKY

2008-10-22 @ 12:20:27
URL: http://mariamariia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback