i'm still a rockstar!

pust!
fan vad skönt att historia provet är över nu. och det kändes faktiskt som att det gick bra, men man ska väl kanske inte ta ut segern i förskott. hah
jaha, så då var veckans första dag avklarad igen. det går riktigt fort ändå tkr jag, dagarna alltså.
och nu taggar jag helg igen såklart!!! :)

var i gävle med majsan också, eller aa jag följde med henne till hennes syster och sen gick jag till tandläkaren. och presentaffäääären!! måste, jag måste bara köpa blinkande shotglas! greeeeeeat!
har precis pluggat spanish också får vi se om det blir nån prommis ikväll med sooooooooooff , skulle va skönte!
fast nu vill jag faktiskt ha tag på sara.. 
så jag ska slå en pling nu.
hejhej
CIAO!


Kommentarer
Postat av: maria

vad håller jag på med egentligen?

2008-10-06 @ 18:17:02
Postat av: svar

hahaha du leker disco

2008-10-06 @ 18:57:31
Postat av: misär

Instämmer med kören och hyllar de "blinkande shotsglasen" som kommer att göra supandet ÄNNU roligare! SKÅL

2008-10-09 @ 12:37:06
Postat av: Anonym

haha, akta tuttarna flyger ut :D hahahahha, / N

2008-10-20 @ 01:56:19
URL: http://isabellelinder.blogg.se/
Postat av: Anonym

Oj, det är N som skriver men vart isas bloggadress så du vet :P

2008-10-20 @ 01:57:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback