if you just realize, what I just realized

goddag!
dessa dagar har jag spenderat med natha och ida typ :) två toppen brudar!
och just ja, madé va ju med i lördags! hahha hon är ju hon
"men kolla på henne då!!! hon ser ju ut som en hamster!! kolla där förvarar hon maten!!"
HAHA

och vad händer idag? jaa idag äre ju måndag.. vilket betyder att jag ska plugga denna dag. JAG MÅSTE VERKLIGEN!!! har inte orkat tagit tag i det tidigare, so now it's time.
jag taggar morgondagen dock, då jag och natha drar till el stockholmo med papi . och på kvällen blire ju att ta sig till lundis egna lägenhet (som är endast hennes tills på torsdag) deni!

ha en trevlig dag!
jag behöver en smokingbreak, så ska slå en pling till nath nu!
ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback