i miss old times

fan vad jag haft en "sakna-hammar" dag idag. bara gått runt och tänkt tillbaka på alla gammla minnen. det året gick så sjukt fort, för fort. sjukt underbart år i alla fall. tänker på hur vi sprang runt och fjantade oss, tog ALLA apelsiner från matan, lökade i sofforna varje eftermiddag långt efter att vi slutat, min, D och S rökbänk. haha och alla sjukheter vi var med om. helt sinnes. men underbart så klart! fan det var bäst, tjejer!

det blev inge stan idag. har småpluggat, ätit middag med familjen (minus syster) och farfar :) istället. men snart ska jag vandra iväg i kylan till ett dagis här borta, och möta upp sara. för jag behöver prata lite och därmed också lite medel till lungorna.
ha en trevlig kväll!
och kom ihåg, i morgon är det FREDAG!
ciao!

 haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback