helgen klampar fram med stora steg

vilket förståss är helt underbart. dock har jag pluggar sönder mig själv denna vecka. hur gick sh provet igår? hmm.. bra fråga. tänker nog inte uttala mig om det. det visar sig helt enkelt. efter det provet och en huuuuuuuuuur lång naturkunskap B som helst, med en tjurig Bosse, så var det inte dags för vila nej. jag och majsan gick till biblioteket och pluggade inför dagens matteprov. USCH!! dock kommer vi lätt klara det där :)

efter majsan åkte jag hem och satte mig här för att skriva klart en uppsats till ind.valet som är idag på eftermiddagen. vet inte hur länge jag satt, men huvudet och ryggen värkte och mina ögon sved som attans!
dock gick jag upp tidigare idag och skrev klart skiten, så nu ligger det här bredvid, klart! :)

ska strax göra mig helt klar för att sedan åka ner till skolan och möta upp maria lite tidigare så vi kan kolla igenom matten en sista gång! :)
ha en trevlig dag, trotsdet äckliga vädret!
ciaaaaaaaaao!

SAAAAAknaaaa :)

Kommentarer
Postat av: maria

på bilden ser jag ut som en rutten alkis du hittat åp stan

2008-10-16 @ 15:41:50
Postat av: darb

mina hjärtan :)

2008-10-16 @ 17:00:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback