Godmorgon!

hatar att kolla ut genom fönstret och se frost på backen! USCH!
jaha vad händer idag? Jag ska ta tåget ner till Uppsala och hälsa på mi amiga, nathaaaalie! det ska bli riktigt mysigt, då jag ska få vara med henne när hon ska vara värd på nått ställe ;) hahah kan bli roligt.
jag ska ta med mig lite vin och sen ska vi bara mysa ikväll och snacka om allt :)
vi åker nog hem med tåget i morgon på eftermiddagen/kvällen nån gång!

så vi hörs då, mina kära vänner!
CIAO!


OCH i morgon fyller denna sötnos 17 år! så jag säger GRATTIIIIIIIIIIIIIIIIS i förskott, honey!

Kommentarer
Postat av: jännie

men du är ju alltid bjuden fattaru väl! ;D hihi. sen så har jag ju inte träffat dig på länge heller .. :(

2008-10-23 @ 10:50:42
URL: http://jhasselgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback