ge en sol till jordens barn

godmorgon!
eller ska jag säga god förmiddag? det är ju dessa underbara tisdagar som blivit mina favoritdagar i veckan! då vi i sp2b har sovmorgon till två!! så jävla skönt.
och när man slår upp ögonen denna dag (circa elva) och ser solen sippra in genom draperiet så flyger man nästan upp av lycka.
och när man sen har tid till att sitta här och lyssna på "chariot" och ser ut i dettta vackra höstväder, det är då man börjar fundera på hur lyckit lottad man egentligen är.
TACK alla ni som står i min närhet! utan er ingen sprudlande glad josefine larsson!

nej, nu ska jag klä på mig och softa vidare tills det är dags att cykla iväg i detta underbara väder!
hoppas ni alla fått en lika bra start på dagen som moi!
pusshej!

nej, men kika vad man hittade för otroligt snygg bild! HAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback