Finaly helg! :)

hola amigos!
i torsdags var det kaos på kvällen. sara fick leva ut sina agessioner. HAHA töntar.
och igår var det ju skolfoto ;) haha helt stört när jag och maria skulle knäppa kort.
"josefine, du lär luta dig bakåt så inte du ser mycket större ut än maria."
"josefine, lyft upp huvudet lite, annars får du jätte skalle!"

HAHA asså ni vet när man absolut inte får skratta.. ah då funkar det ju inte så bra. jag och maria satt hur länge som helst och vi kunde verkligen inte hålla oss. haha det gjorde min fredag de!

igår kväll var jag hemma med papi först, käkade och såg på idol :) sen gick jag och mötte sofie och vi vandrade i timmar :)
ringde syster när jag skulle vandra hem själv i mörkret.
möttes av världens högsta musik och en skrikande syster!
"HALÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ?! Jag är på nationen!! kan jag ringa tillbaka?!"
"okej?"

tre minuter senare.
"HEJ! jag var bara tvungen att dansa till en låt!"
HAHA SCHYYST?! där gick jag ensam i mörkret.. men aja, hon är en nörd.

idag har jag varit med natha på stan och fixat lite ärenden. ikväll smäller det brudar. taggat till tusen!
PUSSSSSSSSSSSSS!



Kommentarer
Postat av: malin

jag undrar vem av dom som var töntig :)

2008-10-12 @ 18:52:59
Postat av: Anonym

tatt

2008-10-12 @ 19:37:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback