fascination

hola!
jaa det där va spanska det! och jag är riktigt lättad över att provet gick bra idag, och jag är ännu mer lättad över att jag inte har något prov eller något i morgon att plugga till. eller aah ska bara gå igenom lite inför naturkunskaps redovisningen i morgon. men det går fort det.
nu väntar jag på stans segaste padres! sitter här och är väldigt hungrig! mami har ju roat sig i uppsala hela dagen med mi hermana, som jag för övrigt saknar så sjukt mycket.

efter mat och plugg blire en tripp ner till majsan för att kika på sara och hennes löshår.
och i morgon äre skolfoto.
och vet ni? jag har lärt mig att bada spädbarn idag. roligt e. haha
ciao!

haha D and M

Kommentarer
Postat av: marcus

hål i strumpbyxan maria, slampigt!

2008-10-10 @ 16:19:37
Postat av: D

hej äggskalle!

2008-10-10 @ 17:57:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback