but I can't spell it out for you...

hello!
idag gick jag ut med svea i två och en halv timma :) skitskönt och trevligt. sara och izzie va med också, sen träffade vi maria och hennes romeo. haha vart typ en hundträff där kan man säga :)
svea är crazy, hoppar runt och leker, äter upp all "provsmaks mat" på hundaffären. hon är söt!

nu har jag precis gått med henne igen, men denna gång kortare och med mami :)
jag saknar hund! kan nån ge mig en i julklapp eller 18 års present :) ni skulle stå högst upp på min "tycka om" lista då ;) hahaa (kanske borde skaffa en sån lista?)

aja, ikväll blire barnvakt med nath, ska se en film och mysa lite :)
nu ska jag käka middag med mami och papi.
men ha en trevlig lördag!
ciao!


HAHAHAH världens mest klockrena person!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback