valvaka "racet till vita huset"

hahah! jaha då ska man försöka hålla sig vaken större delen av natten för att kika på valvakan! :)
OBAMA!!!!!!!! säger jag bara ;) och rebsan, om du och din familj håller på Mccain där borta så blir jag aningen besviken ;) höhöhöhö

ajaaaa.. får se hur långt man orkar.
imorgon lovar jag att lägga upp fler otroligt fula och otroligt roliga bilder från helgen :)
så vad fan ska man göra nu fram tills filip och fredriks valvaka? blääääääääää jag är redan trött ju..
jag har iaf träffat idomin idag också :) varit ensam hela kvällen typ fast nu kom mamma hem.. fandå! höhöö nejdå!
nu ska vi inte vara negativa! det är ju valvaka fööör faan!
har en känsla av att vi kommer prata om det på samhällskunskapen i morgon!

men ha en trevlig natt då, people!
buenas noches!

babybaby

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha men larsson, seriost. hur manga vill ha en president i ett land dar 90 % av befolkningen ar kristna, en president som ar muslim, eventuellt int efodd i usa (man maste vara de for att bli president), en grabb som vill andra hela landet till muslimskt, ta bort flaggan, ta bort alla vapen och amunition (det ar inte bra, tank pa alquida ;) sen sa ROKER HAN!!!!!! Vill du ha det sa? hahahaha, sen sa ar han inte ens african american utan han ar fran INDONESIEN! Hur kan man kalla sig Afro da? Den karln har en skruv los, sen vill han ta bort alla farmar och sant, men grejen ar attt da kommer inte usa att overleva overhuvudtaget.. tror seriost att han kommer bli skjuten nan gang om han vinner. Jaja, vi far se vad som hander om nagra timmar ;)



I still love you babe <3

2008-11-05 @ 05:16:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback