Tuesday, one step closer...

.då var tisdagen avklarad också då. jag, maria och sara spenderade förmiddagen på hammar. hahah så jävla mobbade. men det är väl toppen det. när man kan skratta av sig rejält med niklas och bella.
sen var det en otroligt intressant föreläsning på historian, och sen fjantade vi oss bara på idrotten. bla. så rullade vi in maria i en matta och studsade runt en basketboll och sjöng "getcha head in the game" hhööh.
sen blev det vikingsallad med M och S, gööööööööööte.

men nu är jag hemma iaf och MÅSTE träna inför mitt svenskaföredrag i morgon. åååååååååååh vad jag är skoltrött.
men bara att bita ihop.
ha en ttrevlig kvääääääll!
hejdå!

HAHA!

Kommentarer
Postat av: marRRRRRZOR

den där godisen jag har i munnen på bilden har jag i munnen nu, lite fult

2008-11-25 @ 19:29:48
Postat av: marRRRRRZOR

alltså inte samma godis såklart.

2008-11-25 @ 19:30:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback