to much to do

tjenistjenis!
jag vet att jag hållt käften hela helgen. men pallade inte ladda upp bilder och skriva massa skit ;)
men nu är jag tillbaka, dock har jag sjukt mycket plugg att ta tag i denna vecka. men jag ska klara det, även om det känns ganska dark at the time. men det ordnar sig nog.

Fredag!
Jag och ida började våran kväll hos grannen med mat och snack. vi tog oss sedan upp till wikgren och började där. majsan va också där såklart :) sen gick vi till bussen för att åka till maskeradfest (dock va vi inte utklädda) och påvägen blev det sjukt mycket ABBA-sång!
lördag och söndag spenderades med natha. myspys! dock en hel del irritationer., hahahaha nööööööööööööörd!
aja, nu tänkte jag kasta in ett urval av alla hundra bilder jag tog i fredags!













okej, det där var del 1! hahah, nu måste jag dra. ut med ida och sen in och plugga. men i morgon får ni del 2 så stay tuned ;)
ciao!

Kommentarer
Postat av: sofia

haha lägg ut fleeeer!:D

2008-11-04 @ 22:02:19
URL: http://lillfjun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback