so I'll drive the fastest I can...

FREEEEEEEEEEEEEEEDAG och skolan är över, kan det vara bättre?! :D
klockrent tycker jag!
naturkunskapen spårade idag. alla va så jävla trötta, vilket betyder att alla va så jävla dryga!
Bosse: "varför fick jag er just den här tiden?"
och när en etta kom in och letade efter sitt block så satt daria och typ lutade sig på det, så han hittade det inte. HAHA så jävla klockat, DAAAAAAAARE!

jag och maria fixade biljetterna efter skolan, vilket betyder att vi klarade det AS A TEAM!! det kommer bli roligt det där :)
och jag lovar er, vi stötte på hinder. maria (läs)GICK IFRÅÅÅÅÅÅN sin mobil! och bara för att hon inte hade den med sig som alltid annars så va det ju där koden fanns! så maria lära ringa hem osvosv..
sen sa tjurtanten i kassan "det måste vara mer än fyra siffror, annars går det inte" men jaha? det va ju bara fyra siffror?
,men det löste sig då tanten HADE FEL!

ikväll blir det mys+fix inför morgondagen med nath (som är påväg hem i bil med pappa, syster och marcus) men först ska jag äta god mat med familjen och familjen johanesson och krama om min syster tills hon spricker!
ha en trevlig fredagskväll och speciellt till er mina sp2btjejer! ni är klockrena! (y)
hörs!


Kommentarer
Postat av: hannie

taaaaaaackar, ha en trevlig fredag du med ;D

2008-11-21 @ 18:45:08
URL: http://hanniepannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback