Snälla skjut mig?

Onsdagen är över. och i morgon har jag INGA lektioner. kanske ind.val då. men det visar sig... är dock så jävla trött på allt plugg dom kommande veckorna nu innan jul. slutspurten..
Innan man får skrika av lycka för att det är jullov så ska jag hinna klara av:
*Engelska redovisning
*Matteprov
*Ind.val uppgift
*Naturkunskap
*Spanska prov
*Spanska glosprov
*Spanska läxa
*Geografi uppgifts inlämning
*Engelska bokprov

aah så det är ganska klart vad jag behöver göra framöver. tack SAM för lite frihet? åååh..
hade svenska redovisning idag också. gick väl helt okej. skönt att det är avklarat iaf.
fick hem skolkorten! HAHAHAHA till majsans och min bild. så jävla störd.

aja, skönt med sovmorgon i morgon alltså.. frågan är om jag borde plugga nu? orkar man det.
ååååååhejdå

saknar sommaaaaaaaaren, utan alla bekymmer!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback