skön lördag

trevlig kväll med damerna igår! jag höll på att missa bussen hem, så jag sprang och hannah och hennes pappa åkte bil bredvid! hahah :)

i morse vaknade jag rätt sen, och då var det bara att göra sig i ordning och sen åka ner på stan med mami och papi, käkade på napoleon och sen hem till morbror och fikade. Sara fyllde 29 i lördags! the big 3 nästa år.
mycket gött har man alltså käkat så nu är magen proppfull!
kom precis hem och ska sätta igång med historia uppsats nu, ska se till att få lite mer gjort på den. kanske bli klar till och med? det skulle vara toppen det!

sen ska jag träffa natha och ida :) mys ikväll med fast med vallhovsbrudarna denna kväll. pappa sprang in på konsum för att köpa snus och kom ut med "Sex And The City, the movie" till moi!! BÄST! är ju den, så jag hoppas vi kan kika på den ikväll.
ni andra få ha en toppen kväll, och till er som ska festa; sup hårt!
ciao!


Kommentarer
Postat av: hannie

vi hade en kanonbra fredag! ;D

2008-11-08 @ 22:45:43
URL: http://hanniepannie.blogg.se/
Postat av: Anonym

låter som en lyckad helg. haha men nu är de snart måndag igen ';) Hör av dig om du vill ses och kramas lite.





/ SARA FIRRE FIZK

2008-11-09 @ 15:24:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback