plugg, plugg

jaha, då var torsdagen över också! så jävla skönt.
dock har jag och hannah damp på ind.val kärringen, asså hon vi har i våran kurs. Olle var lite lugnare, men jag tror nog han blev förbannad också.
jävla virr kärring.

aja, sen jag kom hem (DÖÖÖÖR hellre än att cykla i detta vädret, asdrygt) har jag suttit här och pluggat på historia. sen antar jag att jag ska skriva lite engelska också.. eller kanske geografi... eller kanske om Barack Obama.. aa ni ser ju att vi har rätt mycket att göra.
men först väntar god mat från mami. och jag måste ut och vandra också, med idapida!

ha en trevlig kväll, people! och kom ihåg att nu får man säga "imorgon är det fredag" och det är det ju verkligen, så jävla skönt!
ciao!

 och jag saknar sofforna på hammar!!

Kommentarer
Postat av: firre

jag satt i dom idag, tihihi lyx till mig



/ S

2008-11-06 @ 21:36:29
URL: http://henwen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback