one step closer...

till FREDAG!!!! can't wait! ska njuta så mycket av denna helg, för då ska geo vara inskickad också!! så då kan man ta det lite lugnt iaf!
va på utvecklingssamtal för ett tag sen. "Ambitiös och det finns inte så mycket att säga" gick på typ tio min. men det var skönt att veta att maria märkt av hur det är osv..
"är det nått du saknar i klassen?" då började jag nästan böla och tänkte skrika ut "REBECKAA!!!" och "SOOOFIIIEE" men det gjorde jag inte. istället sa jag massa annat.. men aja det behöver vi ju inte ta här ;)
menmen, jag och mamma köpte vikingsallad efter och lät pappa smaka :)

vi åkte förbi hammar och det lös och va folk i caféterian! fan vad jag saknar det!! jag vände mig mot mamma och sa "det brukade vara jag" höhöhö sad!

aja, nu ska jag plugga geo och sen får vi se. vill bara gå och gräva ner mig.
pussssss

och jag saknar horan så klart, BAAAABE!

Kommentarer
Postat av: maria

kom igen näst sista dagen du sitter med den där geografiN ;D you know you can do it

2008-11-12 @ 17:27:25
Postat av: kansas

du grejar det larsson, du ar bast!

2008-11-12 @ 19:11:24
Postat av: evelina

ooooj här va vi snygga(;!?

2008-11-17 @ 00:27:18
URL: http://eevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback