nej, det är ingen vanlig dag...

för det är HANNAHs födelsedag!! :) nu är söderblom "äntligen" också 17 år :) höhöhöhö!
hoppas du får en toppen dag! på lördag ska vi fira henne :) så då får vi äntligen ta oss ut till trösken igen!! förra gången var ju toppen om man säger så. A night we'll never forget! ;)

Idag var mitt ind.val inställt! SÅÅÅ jävla skönt. så då var jag på hammar en stund med majsan och linnsan (tar ju varje stund man kan) sen mötte jag upp ida på stan för en fika och lite loppisshoppis! hööhöh. själv höll jag  på att dö av alla ivriga tanter och gubbar som trängdes, medan Ida sprang runt som en lite shopaholic och rykte åt sig ett och annat :)

nu äre dags för veckans sista plugg!! så sjukt drygt men ändå skönt när man vet att det bara är att kämpa sig igenom denna kväll också.
ska hinna mata in en promiss med eidem också så klart. prima!
ha en trevlig kväll!
puss!


Kommentarer
Postat av: hannie

tackar stumpan! :D trösken saknar er ;)

2008-11-13 @ 16:36:29
URL: http://hanniepannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback